Mistrzynie komunikacji i dbania o wizerunek

238

Doradztwo strategiczne, analityka danych, Advocacy, ale i usługi miękkie, jak kreowanie wizerunku i komunikacja, to szeroki obszar działania. Usługi w tym zakresie proponuje warszawska Grupa Komunikacyjna, firma stworzona przez dwie dynamiczne kobiety – Agatę Jagiełło i Annę Miastkowską.

– Stawiamy na wiarygodność. Nie komunikujemy idei, które nie są zgodne z naszym postrzeganiem świata i zdecydowanie nie angażujemy się w projekty na zasadzie „sztuka dla sztuki” – mówi Anna Miastkowska. Dzisiaj w komunikacji biznesowej liczy się na pewno misja, ale też pewnego rodzaju oryginalność oraz sam komunikat – na wysokim poziomie. Istotnym aspektem jest dobór właściwej grupy, do której chcemy trafić. Nie możemy błądzić po omacku, bo to strata czasu. A ta równa się stracie pieniędzy dla naszych klientów – dodaje Miastkowska.

– Połączyłyśmy nasze doświadczenie, chęć do pracy na swoim, ale też intuicję, bo to bardzo ważne i myślę, że trochę tego w branży brakuje – mówi Agata Jagiełło. Żyjemy w świecie schematów, czasem mam wrażenie, że wszyscy robią to samo. A my się temu sprzeciwiamy. Oczywiście doradztwo czy komunikacja to obszerne pojęcie, ale to właśnie daje nam ogromne pole do popisu i rozwoju. Jeśli koncepcja jest dobra i klient decyduje się na nią, ale nie jest do niej przekonany, to prędzej czy później i tak projekt się nie uda. Tylko będąc do czegoś przekonanym można być wiarygodnym – dodaje Jagiełło.

grupakomunikacyjna.eu

 

foto: Unsplash

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.