Zapowiedź 11. edycji Fashion Designer Awards

15

Na początku lutego na u. Mysiej 3 w Warszawie odbyło się spotkanie prasowe 11. edycji najważniejszego konkursu dla młodych projektantów Fashion Designer Awards, którego pomysłodawczynią i producentką jest Joanna Sokołowska-Pronobis. Temat tegorocznej edycji to „My City, My Energy”. Na spotkaniu z przedstawicielami prasy obecni  byli jurorzykonkursu, m.in: Rafał Michalak (duet MMC Studio ), Vasina, duet Paprocki&Brzozowski, Agnieszka Więdłocha, Dorota Williams, Joanna Horodyńska,  Weronika Płocha, Marzena Singh, Ewa Podleśna-Ślusarczyk.

Uczestnicy spotkania zabrali gości w porywającą podróż do miejsc, które ich inspirują najbardziej, które dla nich są tytułowym „city” uczestnicy spotkania “wybrali się” do Berlina, Łodzi, Paryża, Londynu, Nowego Jorku. Ale i do miasta, do którego tak chętnie wiele osób powraca – do Warszawy.

Tegoroczny temat” My City, MY Energy” jest wibrujący pozytywną energią, zabiera młodych projektantów do miejsc, które ich inspirują, do miast, które swoją mocą porywają ich do twórczego działania. Jestem przekonana, że pod wypływem tych emocji powstaną świetne kolekcje konkursowe – powiedziała Joanna Sokołowska-Pronobis.

–Jestem związana  z Łodzią, która mnie bardzo inspiruje, ma taką mieszankę urody i brzydoty, industrialna, szara, ale też poprzez niezwykłe murale bardzo kolorowa, uwielbiam energię Łodzi, mam nadzieje, ze niektórzy uczestnicy 11 edycji wybiorą Łódź jako swoją inspiracje do tegorocznego tematu My City, My Energy” – wyznała Agnieszka Więdłocha

Podczas spotkania prasowego zaproszeni goście podróżowal z jurorami do ich ulubionych miast  – w 11 edycji  na laureatów również czekają inspirujące podróże. Zwycięzca pojedzie do Mediolanu , na City Milan Fashion Week z z Partnerem Głównym – producentem Batonika Duplo,  oraz do Paryża na targi Premier Vision z Cisowianką Perlage , dodatkowo na 3rd International  Young Designers Contest do Kijowa , a wybrany finalista na targi Tissue Premier do Lille we Francji z partnerem konkursu  Electrolux Polska.

Na finalistów czekają jeszcze staże w dziale kostiumografii i charakteryzacji TVN S.A., w pracowni MMC Studio i w pracowni duetu „Paprocki&Brzozowski”, wiele publikacji w mediach i nagroda finansowa w kwocie 20 tys. złotych. Zwycięzca 11 edycji otrzyma półroczny kontrakt od DPD Pickup niezawodną dostawę przesyłek.

Partnerami beauty 11 edycji FDA – są AA Wings of Color i Quantum Clinic.

Spotkanie poprowadziły Joanna Sokołowska-Pronobis oraz Gabi Drzewiecka.

Do konkursu można zgłaszać się do 23 marca 2020.

PARTNERZY KONKURSU

| Producent Batonika Duplo | DPD | Cisowianka Perlage | Electrolux | AA Wings of Color | Enter Air | PiliPili Travel Group|  Quantum Clinic |

PATRONI MEDIALNI

| Gala| Burda Style | kobieta.pl | Wirtualna Polska | Fashion Magazine| Fashionpost.pl| Lounge Magazyn | K MAG Magazyn|

www.fashiondesignerawards.com.pl